Korisnici sistema↵
Organizacija može imati jednog ili više korisnika. Korisnik je fizičko lice ili mašina koja pristupa sistemu za tog korisnika u okviru integracija. Organizacija mora imati minimalno jednog lokalnog administratora koga kreira UT u procesu registracije organizacije da bi mogla da koristi servis SPIRI. Nakon ove inicijalizacije, sve druge korisnike organizacije kreiraju lokalni administratori te organizacije i ne postoje aktivnosti UT po ovim pitanjima.
Aplikativna ovlašćenja
Za upotrebu ovih funkcionalnosti potrebno je posedovati odgovarajuća administrativna ovlašćenja za rad sa korisnicima.
Svaka organizacija je odgovorna za korisnike koje kreira i uloge koje im dodeljuje da bi u ime organizacije mogli da sprovode poslove koje servis omogućava.
Operacije nad korisnicima sistema↵
U okviru administracije korisnika mogu se videti svi korisnici organizacije, odnosno vršiti pretraga po osnovnim informacijama o svakom korisniku.
Krajnja leva kolona označava trenutni status pristupa za korisnika.
Izborom korisnika odlazi se na detalje korisničkog naloga. Operacije dostupne na pregledu detalja uključuju izmenu ličnih podataka korisnika, odnosno aktivaciju/deaktivaciju i promenu korisničke uloge
Izmena imena i e-maila se sprovodi odabirom opcije Izmena naloga
Aktivacija/Deaktivacija odabirom opcije Opoziv naloga
Izmena aplikativne uloge odabirom opcije Izmena podataka uloge - moguće je dodeliti samo uloge koje pripadaju toj organizaciji, odnosno sistemske uloge
Pregled istorije izmena korisničkog naloga
Kreiranje korisnika↵
Kreiranje korisnika je vrlo jednostavno i svodi se na unos imena, e-maila i uloge na ekranu za kreiranje korisnika . Opciono se dodeljuje AD korisnički nalog:
Napomena
Polje Korisnički nalog mora biti jedinstveno na sistemu stoga je neophodno ispratiti proveru kontrole za unos.
Nakon kreiranja novonastali korisnik je neaktivan u sistemu i mora sebi dodeliti lozinku u okviru procesa samostalne aktivacije.