Aproprijacije↵
Sekcija upravljanja aproprijacijama omogućava učitavanje inicijalnih zahteva, promenu aproprijacija tokom budžetske godine podnošenjem zahteva za promenu aproprijacije, te pregled istorijskih podataka svake aproprijacije od njenog unosa u sistem do kraja budžetske godine.
Nakon odabira opcije Aproprijacije na bočnom meniju, odnosno odabirom kartice Aproprijacije na početnom ekranu servisa biće prikazan panel aproprijacija sa osnovnim sumarnim informacijama od značaja kao i prečicama za neposredan rad sa aproprijacijama i zahtevima.
Napomena
Izgled i dostupnost opcija na panelu aproprijacija u velikoj meri zavisi od nivoa poslovnih ovlašćenja prijavljenog korisnika.
Gornja sekcija panela omogućava pristup karticama koje vode na pregled prihodnih/rashodnih aproprijacija kao i zahteva za aproprijacije u relevantnim statusima.
U zavisnosti od poslovnih ovlašćenja prijavljenog korisnika kao i nadležnosti pripadajuće matične organizacije i njenog tipa, korisniku je omogućen i:
- Kreiranje novog zahteva za aproprijacije - dostupno korisnicima sa poslovnim ovlašćenjem
upravljanje zahtevima za aproprijacije
- Pregled zahteva iz tekuće budžetske rezerve - dostupno korisnicima sa poslovnim ovlašćenjem
pregled tekuće budžetske rezerve
- Pregled zahteva u tekuću budžetsku rezervu - dostupno korisnicima sa poslovnim ovlašćenjem
pregled tekuće budžetske rezerve
- Predlog rebalansa za prihodne aproprijacije - dostupno korisnicima organizacije nosioca budžeta
- Predlog rebalansa za rashodne aproprijacije - dostupno korisnicima organizacije nosioca budžeta