Pregled pojedinačnih preuzetih obaveza↵
Sekcija za pregled preuzetih obaveza pruža uvid u sve uspešno odobrene pojedinačne preuzete koje učestvuju u izvršenju, relevantne za prijavljenog korisnika i njegovu korisničku ulogu, odnosno za tip matične organizacije kojoj korisnik pripada.
Podrazumevani pregled preuzetih obaveza prikazuje samo preuzete obaveze za tekuću budžetsku godinu. Uvid u preuzete obaveze iz prethodnih budžetskih godina omogućeno je promenom korisničke sesije na željenu budžetsku godinu.
U skladu sa implicitnom i eksplicitnom hijerarhijom, korisnici su u mogućnosti da ostvare uvid u preuzete obaveze svih svojih podređenih korisnika, odnosno svih korisnika servisa ukoliko je u pitanju korisnik sa povišenim poslovnim ovlašćenjima.
Aplikativna ovlašćenja
Funkcionalnost pregleda aproprijacija omogućena je isključivo korisnicima sa poslovnim ovlašćenjem
pregled preuzetih obaveza
Gornja navigaciona sekcija panela pojedinačnih preuzetih obaveza sadrži odvojene kartice koje vode na pregled odobrenih preuzetih obaveza, sa elementarnom statistikom. Odabirom odgovarajuće kartice, korisniku je obezbeđen tabelarni pregled svih relevantnih uspešno odobrenih, odnosno (delimično) dodeljenih preuzetih obaveza.
Budžetskim korisnicima koji imaju podređene indirektne budžetske korisnike omogućen je uvid u sve preuzete obaveze svojih podređenih IBK.
Pored standardnih funkcionalnosti filtriranja i uređivanja tabelarnog pregleda, lista učitanih pojedinačnih preuzetih obaveza omogućava direktne akcije promene statusa PO korisnicima sa odgovarajućim poslovnim ovlašćenjima.
Odabirom opcije ... pojedinačne stavke u listi, korisniku je omogućemo da u odnosu na njen trenutni status, svoju pojedinačnu PO:
- Otkaže - ukoliko je preuzeta obaveza u statusu
Odobrena
Odabirom pojedinačnog zahteva tabelarnog pregleda korisnik se preusmerava na pregled svih detalja navedene preuzete obaveze.
Pregled detalja preuzete obaveze, pored osnovnih meta-informacija o samoj preuzetoj obavezi, uključuje i pomoćne tabelarne preglede
- svih stavki zahteva i njihovih statusa,
- preknjiženih stavki zahteva
Zahtev za plaćanje↵
Na pregledu detalja pojedinačnih preuzetih obaveza koje su u statusu Odobren
, omogućena je funkcionalnost kreiranja pojedinačnog zahteva za plaćanje.
Selektovanjem minimalno jedne stavke preuzete obaveze i odabirom opcije Zahtev za plaćanje, potvrdom konfirmacionog dijaloga biće kreiran pojedinačni zahtev za plaćanje.
Kreiranjem zahteva za plaćanje statusi preuzete obaveze iz koje je kreiran zahtev će biti promenjeni na način da:
- Status stavki koje su ušle u zahtev za plaćanje će biti promenjen iz
Aktivna
uDodeljena
, - Status preuzete obaveze će biti promenjen u
Dodeljena
- ukoliko su sve stavke ušle u zahtev za plaćanje, odnosnoDelimično dodeljena
ukoliko nisu sve stavke ušle u zahtev.
Kreiranjem zahteva za plaćanje iz preuzete obaveze, ne menjaju se iznosi niti se alociraju sredstva na aproprijacijama, kvotama i ER.
Nakon uspešnog kreiranja zahteva za plaćanje, korisnik će automatski biti preusmeren na ekran za pregled pojedinačnog zahteva za plaćanje.