Evidencioni računi↵
Sekcija upravljanja evidencionim računima omogućava inicijalizaciju evidencionih računa, automatskim kreiranjem ili prenosom iz prethodne godine, odnosno učitavanjem odgovarajućeg zahteva. Korisniku sa odgovarajućim poslovnih ovlašćenjima omogućeno je evidentiranje i preraspodela sredstava ER ako i pregled istorijskih podataka svakog ER i svih relevantnih transakcija.
Nakon odabira opcije Evidencioni računi na bočnom meniju, odnosno odabirom kartice Evidencioni računi1 na početnom ekranu servisa biće prikazan panel evidencionih računa sa osnovnim sumarnim informacijama od značaja kao i prečicama za neposredan rad sa ER.
Napomena
Izgled i dostupnost opcija na panelu ER u velikoj meri zavisi od nivoa poslovnih ovlašćenja prijavljenog korisnika.
Gornja sekcija panela omogućava pristup karticama koje vode na pregled učitanih evidencionih računa kao i zahteva za er u relevantnim statusima.
U zavisnosti od poslovnih ovlašćenja prijavljenog korisnika kao i nadležnosti pripadajuće matične organizacije i njenog tipa, korisniku je omogućen i:
- Kreiranje novog zahteva za ER - dostupno korisnicima sa poslovnim ovlašćenjem
upravljanje zahtevima za evidencione račune
- Preuzimanje izvoda ER - dostupno korisnicima sa poslovnim ovlašćenjem
pregled evidencionih računa
ilipregled svih evidencionih računa
-
Nije dostupno svim korisnicima ↩