Pregled zahteva↵
Pregled zahteva za evidencione račune pruža uvid u sve učitane zahteve za evidencione račune relevantne za prijavljenog korisnika i njegovu korisničku ulogu, odnosno za tip matične organizacije kojoj korisnik pripada.
U skladu sa implicitnom i eksplicitnom hijerarhijom, korisnici su u mogućnosti da ostvare uvid u zahteve svih svojih podređenih korisnika, odnosno svih korisnika servisa ukoliko je u pitanju korisnik sa povišenim poslovnim ovlašćenjima.
Aplikativna ovlašćenja
Funkcionalnost pregleda zahteva za ER omogućena je isključivo korisnicima sa poslovnim ovlašćenjem
pregled zahteva za evidencione račune
Grupni pregled↵
Odabirom kartice za pregled zahteva na panelu ER omogućen je tabelarni pregled svih relevantnih učitanih zahteva za evidencione račune.
Pored standardnih funkcionalnosti filtriranja i uređivanja tabelarnog pregleda, lista učitanih zahteva za ER omogućava direktne akcije promene statusa zahteva korisnicima sa odgovarajućim poslovnim ovlašćenjima, odnosno pregled grešaka neispravnih zahteva.
Odabirom opcije ... pojedinačnog zahteva u listi, korisniku je omogućemo da u odnosu na trenutni status zahteva svoj zahtev:
- Izmeni - ukoliko zahtev nije u statusu
Otkazan
,Odbijen
iliOdobren
- Otkaže - ukoliko je zahtev u statusu
Učitan
iliOveren
- Overi - ukoliko je zahtev u statusu
Učitan
Kao specijalni tip korisnika, korisnik republike i korisnik jls ima mogućnost izmene statusa zahteva svih budžetskih korisnika svog trezora i to se pre svega odnosi na mogućnost:
- Odbijanja zahteva korisnika koji su u statusu
Učitan
iliOveren
- Odobravanja zahteva korisnika koji su u statusu
Overen
Nakon uspešnog odobravanja zahteva, na osnovu meta-podataka i stavki zahteva biće fizički kreirani evidencioni računi definisani u zahtevu.
Detalji zahteva↵
Odabirom pojedinačnog zahteva tabelarnog pregleda, korisnik se preusmerava na pregled svih detalja navedenog zahteva.
Pregled detalja zahteva, pored osnovnih meta-informacija o zahtevu, uključuje i tabelarni pregled svih stavki zahteva i njihovih statusa.
Zaglavlje pregleda pojedinačnog zahteva jasno ukazuje na trenutni status zahteva i dostupne operacije nad zahtevom u odnosu na navedeni status. Pravila koja se primenjuju prilikom promene statusa zahteva odgovaraju pravilima promene na grupnom pregledu zahteva.
Odabirom opcije Izmeni zahtev otvara se napredni pregled detalja zahteva koji omogućava izmenu svih meta-podataka zahteva, dodavanje/brisanje stavki zahteva kao i izmenu svih postojećih stavki.
Analogno pravilima učitavanja zahteva, prilikom prihvatanja izmena zahteva, sistem neće blokirati unos semantički neispravnih stavki - status i validnost izmenjene stake je neophodno ispratiti preko grupnog i pojedinačnog pregleda zahteva.
Nakon uspešne izmene zahteva, korisnik će automatski biti preusmeren na ekran za pregled kreiranih zahteva za ER.